Quen é Basquiat?
Alumnado de 1º de ESO
A actividade comenza cunha presentación do artista a través dun libro que tiñamos na aula.
A intención era traballar os elementos básicos da imaxe, chamados elementos contextuais e visuais.
A idea trasversal era traballar os seus intereses, sentimentos e preocupacións.
Tratábase dunha oportunidade para traballar a intelixencia emocional.
Utilicei esta obra de Basquiat para que reflexionaran sobre a intención do autor e o uso destes elementos contextuais como elementos de expresión e comunicación visual.
Fixemos no pasillo, unha intervención artística sobre a obra usando tipografías e cores variadas, titulando a obra polo que nela viamos.
Contidos traballados:
Plantexamento da tarefa que tiñan que desenvolver, foi unha tarefa opcioal para mellorar a nota doutra anterior, pero o acollemento foi tan bo, que as dúas clases ao completo participaron :
Os seus traballos:
O resultado final expúsoxe fóra da aula.
A actividade concluia con un xogo que consistía en adiviñar que representaba o debuxo que máis lles impactara.
Para iso, non puxemos nomes, eran pos it con números.
Video co resultado.
Avaliación: