MALA hERBA
O alumnado de FP Básica de agroxardinería veu co seu profesor a facer o encargo ao curso de 4º de ESO da optativa de Educación Plástica, visual e audiovisual.
Arquivo co Briefing
Esto deunos para debatir sobre a nosa sociedade a convivencia no noso entorno...
Por iso definimos o tema deste xeito:
O primeiro foi clarexar que é un logo e as características máis importantes.
Visisonaron varios vídeos onde aprenderon o que necesitaban e decidiron repartir os elementos máis importantes da nosa linguaxe para facer un mapa mental, en ter entre todos e todas a información completa.
Primeiro unha investigación en distintos libros de texto da aula e despois fixeron
bocetos dos mapas mentais, seleccionando a información máis relevante.
Logo traballaron a parte das tanxencias e a construcción de figuras xeométricas no bloque de Debuxo técnico .
Arquivo cos Logos
Traballaron un proceso creativo completo. Repasamos rápidamente os pasos a seguir posto que xa fora visto en 3º ESO.
Estes foron os resultados dixitais.
Cada alumno e alumna fixo unha exposición oral explicando aos clientes ( FP básica) todo o pensado detrás do logo, xa que os clientes escollerían un deles para representalos e era necesario tamén saber vendelo.
Estes son os criterios e estándares avaliados. Na programación da materia aparecen os procedementos e instrumentos utilizados así como contidos, competencias e obxectivos traballados.
Pode verse encima da mesa o logotipo máis botado que resultou gañador.